pátek 11. března 2016

Čtenářské okénko

Co teď nejvíc čteme?

Pan Ó je docela velký čtenář, bezkonkurenčně nejradši má knížku, kterou dostal od své tety.
Jmenuje se Svět naruby a fakt je tam všechno obráceně.
Knížku vydalo nakladatelství Baobab, což už je samo o sobě dobrá volba, není v ní žádný text, a jsou v ní super ilustrace od německého výtvarníka a ilustrátora, který si říká ATAK (Hans Georg Barber).

To je ona, je skvělá, a i když už jsem si všechno prohlídla nejmíň milionkrát, pokaždé najdu ještě něco vtipného. 
Tohle je nejoblíbenější stránka pana Ó.
A tohle je moje nejoblíbenější stránka.

A co čtu já?
Svět naruby, samozřejmě. A taky Ditu P.. Tu mi donesl Ježíšek pod stromeček. Zatím (a opakovaně) jsem podle ní dělala pečené kuře, protože mě překvapivě zaujal recept složený ze čtyř surovin... A jak to u Dity chodí, kuře je skvělé (to dělá ta hromada másla) a já na něm nejvíc miluju právě tu kuřecí šťávičku, které je hodně, a když zbyde, uvařím těstoviny tak, aby byly tvrdší, a v tý štávičce je nechám pěkně dojít.
Jedno kuře se nám zrovna peče v troubě, takže jestli zbyde sosík, udělám si večer nudle, a k nim si pustím nový díl Deníku Dity P.

Krásně udělaná knížka, stejně jako první díl.
Pečené kuře, naše oblíbené.




Žádné komentáře:

Okomentovat