pátek 20. února 2015

Nuda na dovče… aneb začínáme slinit :)

Ano, je to tady. Mám pocit že na dovolené nic nedělám a od fejsbukového rolování mám již namožený prostředníček a o jednu dioptrii navíc. Takže blogísek že by to vyřešil za mne?

Snad ty sliny budou sladké nejen pro mne, a poskytnou třeba lehký úsměv na tváři, či malou inspiraci i někomu dalšímu. Prozatím bych to viděla na receptovo/tvořivý blog a uvidíme, kampak se nám to zvrtne.

Jako první článek bych ráda zhodnotila své poslední knihoúlovky.

Tak tyhle tři nové krasavice mám doma.
Kuchařku ze Svatojánu jsem si pořídila hned, jakmile vyšla, neboť ji už dlouho sleduju na facebooku a její recepty jsou super a fotky krásné. Recepty jsou vege i vegan, využívající obyčejné suroviny a skvěle pracují se zeleninou a bylinkami. Trochu mne zklamalo grafické zpracování i zpracování samotné knížky. Listy jsou z lesklého křídového papíru a tisk docela prosvítá. Je přehledná a dobře se v ní listuje.
Kuchařka ze Svatojánu
Deník Dity P. snad ani nemusím nijak sáhodlouze představovat, ten snad znají všichni. Dlouho jsem odolávala a nakonec jsem si o ni napsala Ježíškovi. A musím říct že ze všech třech je nejkrásnější a i když mi ze začátku vadil větší formát, teď si užívám těch obrovských krásných fotek. Knížka je kvalitně svázaná, takže nalistuju recept, položím na stůl a nemusím shánět těžítko, aby se mi nepřetáčely strany. Nu, co dodat, skvělé zpracování, skvělé recepty. Trošku horší orientace kvůli deníkovým kapitolám, ale díky seriálovému zpracování už si pamatuju v jaké kapitole co hledat. 

Deník Dity P.
Kitchenette blog sleduju dlouho, a tak mi Ježíšek nadělil i tuhle knihu. Fotky jsou krásné, jak jsem zvyklá z blogu a recepty rozdělené na roční období a pracovní recepty, kde jsou informace o méně obvyklých surovinách a recepty třeba na poctivé domácí listové těsto, nebo slaný karamel. Skvělé jsou rovnou dvě záložky. Velká nevýhoda je vazba knížky, po otevření listy nedrží a hned se zase sklapnou (asi si chce udržet tajemnost) takže se hodí pár kolíčků, nebo těžítko, abych rukama od těsta nemusela pokaždé nalistovávat znovu.

Kitchenette







4 komentáře:

  1. Už se těším až něco z toho uvaříš tady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, já též, hovězí po burgundsku podle Dity P. je teď náš hit :)

      Vymazat
  2. Až budeš kuchtit ty dobroty, klidně můžeš využít naši kuchyni a hned se hlásím jako dobrovolný ochutnávač! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak vlastně... Můžem uspořádat nějakou vařící sešlost, k nám do kuchyně se nevejdem, ale u vás by to šlo :)

      Vymazat